Porr = otrogen?



Är porr otrohet?
Då är både jag och min hälft otrogna.

Det finns många tjejer som anser att porr tittande är samma sak som otrohet. Menar på att har man flickvän så räcker det. Enligt mig är otrohet många saker men I N T E porrtittande. Att min sambo ser på porr tycker jag känns skönt, vill han fixa det själv så är det såklart ok med mig. Jag skulle aldrig sätta gränser på en sådan sak och tro att det sex vi har räcker för att stilla hans sexlust. Lets face it. Killar har enorm sexlust (eller så är det bara jag som lyckas hamna hos de männen med det) och jag skulle få förtids pensionera min pussy om vi skulle ha sex så ofta som deras lust faller på.

Nu låter det som jag endast dejtat porrmissbrukare. Men så är inte fallet. JA, vi ser på porrfilmer och JA, vi gillar det. Vi har aldrig försökt dölja det för varandra utan kan ibland tycka det är kul att se en film ihop.

Sluta gör det till en sån grej, bara för era pojkvänner ser på porr betyder inte det att de inte vill va med er för då hade de gjort slut. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Carro

Tänk så kunde man varit så självsäker som du... suck

2009-04-29 @ 14:19:47
URL: http://carroiam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0