Spring is here!



Då var jag på plats igen, precis som utlovat. Allt bra med er?
Hittills idag har jag passat på att njuta av det fina vårvädret. Ska strax gå ut och sätta mig på balkongen på nytt för fånga lite solstrålar på min redan bruna kropp. Ja, jag fuskar, brun utan sol, BUS, är min bästa vän på vinterhalvåret :)

Tänkte bara berätta att jag inte glömt att ta upp den här biten om lönen, det lovar jag att ta med. Men vill vänta tills jag fått min första riktiga lön. Som det är nu har jag ju hoppat runt på olika företag så därför har det varit lite si och så med lön. Hittills har jag inte jobbat en hel månad på samma företag så om ni har tålamod så kommer jag bjuda på ett öppet och ärligt inlägg om alla förmögenheter jag tjänar på detta ;)

Puss
"rich"-Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0