Tidspress

Hade en kund precis, stressad till max då han skulle med en buss om 5min.
På 2minuter fick vi det överstökat - rekord för min del. Hoppas han hann med bussen... ;)


En annan kund tidigare idag var helt sjukt tråkig. Han tyckte om allt, hade tydligen knullat "jättemycket" men lät som en oskuld. Jag har svårt för kunder som ringer och säger: "Jag gillar allt" Jaha? Så om jag tar på min strap-on och knullar dig i röven är det ok? Tycker du om det? De är SÅ trista att prata med!
Hur som helst kom vi tillslut igång med sexandet efter trögt småsnack (dvs jag pratade och han "mm"ade). Jag stönar på som en tok och han gillar det (hehe, ofcurse! IM GOOD!). Efter kanske 5min så hör jag han upprepa:
"Jag älskar dig Nelly" om och om igen.
Och hur svarar man på det? Glöm att jag säger det tillbaka. Onej, där drar jag strecket.

Kommentarer
Postat av: Sexdrömmen

Hej! Sexdrömmen länkar till dig och kanske skriver jag om dig då och då :). Länka gärna tillbaka. Mvh Sexdrömmen http://www.sexdrommen.blogg.se/

2009-04-02 @ 23:39:02
URL: http://sexdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0