Olydnad

Ny telefon sökes!
Eller högljudda kunder.

Hade en äldre man nyss och det var verkligen svårt att höra vad han sa, han viskade knappt. Så jag fick chansa mig fram och dra ner på min ljudnivå ifall han skulle säga något under tiden jag stönade.

Fick en kund när jag höll på att skriva här, vi pratade länge... ;) Om hans tjej! Yes. Tydligen så är hon en blond liten donna med stora bröst som älskar att klä sig porrigt. Han själv gillade olydnad och berättade om att en kompis till honom hade munknullat henne härom dagen när han såg på och hon hade älskat det. Ofcurse ;)

Personligen föredrar jag de kunderna som gillar något så specifikt och som killen ovan, jag tycker det både är intressant och skitkul att prata om det. Det är så lätt att tillfredställa kundens behov om man får lite klara önskningar :)


Kommentarer
Postat av: emma

Jag blev jätteglad när du ville länka till mig! :) Får nog göra en såndär länkspalt jag oxå när jag har tid ;)

2009-04-04 @ 12:55:53
URL: http://eroticfusion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0