Fucked up

Vilka kunder det var igår!
Jag kände mig väldigt pryd och fick dubbelkolla att jag inte hade några mormorstrosor på mig ;)
Var och varannat samtal igår bjöd på olagliga saker.
Till att börja med var det någon som ville veta om jag knarkade. Jag blev förolämpad, KNARK? Jag avskyr de som håller på med sådant och har klippt många vänskapsband då jag vägrar att umgås med människor som knarkar. Kanske låter hårt men sån är jag och det är en regel jag vägrar vika undan från.
Ett annat samtal var det en medelålders man som ville leka rollspel. Yey, tänkte jag och hoppades på ett härligt senario. Men SÅ fel jag fick. Han ville leka pappa-dotter. (Behöver jag nämna att jag klöktes?). Jag kunde inte dämpa mina åsikter och slängde ur mig dem på löpande band - sjukt nog klickade han inte mig förrän jag fått prata till punkt.

Jag behöver inte fortsätta att ge er en blick in i de samtalen, ni fattar.
Jag håller tummar och tår för att jag får vanliga Svensson knull idag :)


Kommentarer
Postat av: Tonje

Hei, jeg er en norsk jente, men jeg har akkurat lagt deg til på bloglovin :) Det blir spennende å følge deg!

2009-12-10 @ 00:38:40
URL: http://englevingen.blogspot.com
Postat av: resume writer service

I fully agree with you! I think it's not fair


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0