Come fuck me!

Jag sitter inloggad och har precis mailat iväg min presentation till min chef, hoppas den kommer upp på hemsidan idag!

Tråkigt nog så ringer det inte alls mycket på de här linjerna, jag hade 3 samtal igår! Inte mer :( Jag försöker vara inne så mycket som möjligt nu i början så man kommer igång. På min förra linje hade jag redan stammisar efter 3dagar, även om de inte var av den typen att föredra så hade jag de.

Nej, nu ska ni slippa lyssna på min klagosång. Jag bjuder istället på en läcker bild ;)


Min sambo gillar mitt nya yrkesval då jag får fullt med nya fantasier som vi kan prova på.
Duschen är en gammal favorit, lite besvärlig men ack så skön ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0