Incest

Godkväll!

Its been a busy night.. jag har suttit inkopplad sen fem idag och loggar ut om mindre än 20minuter. Kvällen har varit riktigt lyckad, massvis med samtal och härliga kunder. Alltifrån fötter till incest har vi hunnit med. Hur härligt?

Skämt å sidor. Tror jag skaffat mig 2 garanterade stammisar av alla dessa kunder. Den ene mannen ville knulla med sin kusin, för mig klassas det incest men hey, det kan ju gifta sig och få villa, volvo, vovve and so on. Märk väl att jag utelämnar barn, urk. "Hej, min mamma och pappa träffades för de är släkt". Stackars barn!

Min andre "stammis" var en trevlig man, kåt som få och kunde inte vänta på sin sambos hemkomst någon timme senare. Så jag fick kliva in och fixa biffen, så att säga. Vi pratade om allt från vanligt svensson knull till sug, slick, gruppsex, trekanter, offentligt och avslutade fint med att bestämma att vi ska se en porrfilm tillsammans nästa gång han ringer.

Nu ska jag kasta in handuken för ikväll och släcka mina blå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0