My pleasure...

Min första kund igår kväll när jag loggade in var en medelålders man som viskade. Otroligt trevlig och roliga att prata med - när jag hörde vad han sa.
Min telefon har inte det bästa ljudet så om jag stönar hör jag inte vad min kund säger, vilket ofta leder till missförstånd. Och utöver det skulle killen viska HELA samtalet.

- *Stön* ... *Stön*... *Stön*...

Ungefär så låter jag. Ett stön, paus och lyssna. Ett stön, paus och lyssna. Ett stön, paus och lyssna.

Hur som helst så ville han bara tillfredställa mig. Tackar. Och efteråt la han 10minuter på att berätta hur fin röst och hur lycklig jag gör honom. Hihi, my pleasure! :) En riktigt ego-boost!





Jag loggar in ikväll igen och hoppas jag får många samtal att berätta om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0