Nothing

Tror ni jag kammade hem något från min sambo igår?
Onej. Jag bokstavligen kastade mig på honom men han gillar leken för mycket. Jag fick be, porra mig till max och ändå blev det inget. Nåja, ska väl inte skylla hela förlusten på honom det var ju trots allt jag som somnade bort från sexet... :)

Ska snart koppla ner mig från linjen för den här dagen. Har jobbat sen 9 och haft en hel del kunder :) Men de var inga direkt roliga, bara en stammis som blev lite små sur för att jag inte kunde minnas varje detalj av vårt senaste samtal. Tur nog lyckades jag glida över till ett annat ämne och han förlät mig direkt jag!

Imorgon är jag ledig från linjen men ni har mig tillbaka på onsdag, hoppas jag får något läckert att bjuda på, har varit för många Svenssons knull på senaste tiden!

Puss
Nelly

Kommentarer
Postat av: Tösen

Hej tjejen..

ser att vi extra knäckar med samma underbara jobb=)....o jag precis som du byter linje i mellan åt, pga lönen o ja=)..Kan du rekomendera nån seriös linje med bra lön? För jag e less på de där jag e nu....

2009-03-31 @ 03:41:20
Postat av: Nelly /Call Me For Fun

Hej :)

Ja du, det beror helt på vilken linje du jobbar på nu? Jag tröttnar ju från och till på min linje med men så har man vissa stammisar som får en på bättre tankar ;)

Du får gärna maila mig så kan vi ta diskussionen där om du vill :

[email protected]



Kram Nelly

2009-03-31 @ 13:07:46
URL: http://callmeforfun.blogg.se/
Postat av: varvulvan

aah du hade rätt ;) man hörde det på rösten haha :P.. Du vad tjänar du när du jobbar där? o hur söker man ett sådant jobbb?? :O

2009-03-31 @ 18:16:03
URL: http://sexwithorgasm.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0