Nytt jobb

im back!
Som jag skrivit tidigare var företaget jag arbetade för riktigt oseriösa och jag avslutade det för några dagar sen utan planer på att fortsätta som värdinna. Men så ringde de igår från det stora tele6 företaget jag sökt jobb hos och jag fick det! :)

Största anledningen till att jag upplevde förra företaget som oseriöst var att de inte hade några som helst regler. T ex var det helt ok med barnsex, djursex, rasism m.m. Och det är INTE jag ok med! Hade en riktigt obehaglig kund en sen kväll i helgen som jag tillslut fick klicka och då tröstade min sambo mig med att det är ju bättre att de ringer till mig och pratar om det än tar till handling. Och det är sant, det tröstade lite men gud vad hemskt. Sick people!

Nu sitter jag inloggad på den nya linjen som har fler linjer, regler och bättre betalt! Nu ska jag hala in första kunden med... ;)


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej!
Hur mycke hade du på tele6 i minuten? har precis börjat på ett företag me 2 olika linjer, men har suttit här i 3.5 timme o ingen har ringt -.- finns det något företag du skulle rekomendera/rata??

Hälsningar

Annica

2012-12-31 @ 01:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0