Tråkiga kunder

Fredag på nytt och jag är inkopplad, SÅKLART!
Min dag har förövrigt varit riktigt dålig - därför behöver jag att kunderna ringer och gör mig lite happy. Har många nya fantasier att prova på dem ;)

En sak som förvånat mig är hur många killar som älskar att bli knullade. Häromdagen hade jag en som verkligen tröttade ut mig då jag fick knulla honom i 45minuter. Det var inte kul, jag fick inget alls och snacka om att idéerna rinner ut fort när man är oskuld på området.

Men även om han var långvarig och jag kammade hem noll själv så är han betydligt roligare än de få män som ringer in och hoppas på världens upplevelse men inte ens kan säga vad de gillar. Det är som jag pratar med mig själv de samtalen. Varför ens ringa till en sexlinje om man inte vågar prata sex?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0