Ny ställning

Hi darlings,
inkopplad och redo att möta kunderna. Chefen ringde innan och jag har lyckats knipa en plats på deras andra linje så nu har jag två linjer på nytt. Passar mig perfekt och dessutom är det ett bevis på att jag levererar + att de är nöjda då denna linjen inte erbjuds till alla deras "callgirls".

Hade en av mina stammisar precis! Sist vi pratade var han i tvättstugan (me like!) men då bröts samtalet och först idag fick vi prata igen. Vi körde ett ordentligt senario med två grannar varav den ena behövde låna socker och det hela slutar med några knull på köksbordet och diskbänken :) 

En kul grej (en ny ställning för min del) han kom på var att binda mig med sitt skärp.. Hm, vet inte hur jag ska förklara men jag skulle sitta upp och så tog han skärpet om runt mig och spände det över mina uppdragna knän så jag hamnade i en liten annorlunda sits. Men porrig... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0