Naughty Nelly

Sommartid idag och snart dags att plocka fram alla fina bikinis, korta kjolar, linnen och klänningar. Hur härligt?
Själv har jag på mig min nya korsett som min älskade sambo köpt till mig, den har blivit insydd så den ska passa min figur och tidigare idag levererades den hem till mig. Känner mig snygg och sexig, vill helst att min sambo ska komma hem så jag får visa upp mig! ;)

Var på apoteket igår för att hämta ut nya p-piller (mina är slut). Men inte hade de några hemma! Blev så himla besviken, för att inte tala om vad min sambo blev när jag la fram den dåliga nyheten. Mina p-piller dämpar sexlusten en smula så nu när jag går runt utan dem är jag helt galet kåt! ;) Därför är det otroligt dumt av mig att jag valt korsetten idag, jag kommer kunna få honom att göra vad som helst :) Bäst jag sätter på mig mina high heels med så jag blir garanterad sex! ;) Skämt å sido, vi får köra på oralsex/analsex tills jag är safe-area igen. Kondomer är inget alternativ, blir helt avtänd bara jag skriver ordet!

Nu ringer en kund...


Puss
 naughty-Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0