You made my day


Jag ser att jag har en trogen skara läsare varje dag. Ni kan väl ge er till känna?
En kommentar skulle uppmuntra ;)

Förresten så är nog telefonvärdinna det bästa jobbet om man vill ha fina kommentarer. Allt från att man har en sexig röst till ängel, sötnos, älskling. Ja, sånt som min sambo annars överröser mig med :) Så visst stärker det självförtroendet när man får höra vilken fin och bra person man är! Såklart är det inte varje kund som kör med det men de allra flesta brukar säga något sånt. Vad de nu får ut av det?
Jag tar i alla fall åt mig av de kommentarerna, även om de inte har en susning om vem jag egentligen är så kan jag inbilla mig att de hade gillat mig IRL med. Jag utgår ju trots allt från mitt eget utseende i beskrivningen och på bilderna på hemsidan är det definitivt på mig ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag läser!!!!

du skriver bra o roligt!!!!!!

2009-03-24 @ 20:38:13
Postat av: Nelly/CallMeForFun

Tack! :)

2009-03-25 @ 19:09:57
URL: http://callmeforfun.blogg.se/
Postat av: Hangin' on the telephone

Hej, jag jobbar också som telefonvärdinna :) Visst blir man så himla glad av komplimangerna man får! Lätt bästa jobbet jag har haft hittills, bra tider, lön och arbetuppgifter :D

2009-05-07 @ 16:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0